sábado, 21 de noviembre de 2009

Tot onejant...

Joan Marrugat (Barcelona): Can Calderón, Viladecans, 2009


Can Calderon és un àmbit municipal de Viladecans on imparteixen cursos i hi fan exposicions de temes locals.
És un lloc amb un bon feng.shui i te bones vibracions.
Aquest banc és en un lloc molt tranquil.
Quan hi vaig arribar, hi havia una persona asseguda amb qui vaig parlar una bona estona.
Ell era un candidat al mateix lloc de treball que jo. Venia d'Arenys de Mar.
El van cridar primer.
En quedar sol, vaig fer la foto que va quedar una mica fosca, però potser marcaré tendència.
En sortir l'altre, ens vàrem saludar i tot seguit vaig entrar jo a l'entrevista.
Tal com preconitzes, aquest banc tan acollidor va propiciar la conversa entre dos desconeguts...

1 comentario:

Joan Marrugat dijo...

El publicar el motiu d'haver fet la foto ha estat tot un encert.
Moltes gràcies Enric.